Hongkong airport - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Ans Bormans - WaarBenJij.nu Hongkong airport - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Ans Bormans - WaarBenJij.nu

Hongkong airport

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans

25 Oktober 2012 | Hong Kong, Hong Kong

Hoi, we zitten nu op Hongkong airport en wachten op onze vlucht. Dus we hebben effe tijd om te schrijven. Gisteren weer laat geworden in een leuk kroegje waar we mensen hebben getroffen uit Engeland. Die lusten er dus ook wel meer dan eentje. Paste dus weer goed bij ons. Vandaag hebben we lekker rustig aan gedaan, wat gewandeld en genoten van onze vrijheid, heeeeerlijk wat een super gevoel. Hongkong is mooi maar niet zo mijn ding, geef mij maar bergen en stilte om me heen. Guuske vind gelukkig alles goed. Zo dat was het voor vandaag. De volgende keer vanuit nieuw zeeland......... Liefs van Guus en ans

  • 25 Oktober 2012 - 13:36

    Miranda:

    Als er maar bier is hè haha het is jullie gegund xxx
    Leuk hè dat schrijven ik kijk iedere dag en misschien kunnen we ergens Skype
    Liefs van ons

  • 25 Oktober 2012 - 13:45

    Anja:

    Ha schnoebelkes,

    Ik zie dat jullie klaar zijn voor de 2e helft van de reis.
    Ik ben net naar de markt geweest, het is hier ineens hardstikke koud, da's effe wenne....
    Goede reis naar Nieuw Zeeland en geniet maar van alles wat er is, ik lees hier wel wat jullie allemaal meemaken.

    groetjes
    xxx
    Anja

  • 25 Oktober 2012 - 14:13

    Marlies En Ser:

    Ha leevekes,

    Leuk dat alles goed gaat maar ik heb jullie gisteren gemist had een schoppe rik maar er was niemand om mee te rikken.Ans je moet zo snel mogelijk terug naar Meerssen want je bent drie dagen weg en de gemeente is stuurloos.

    Groetjes

    Marlies en Ser xxxx

  • 25 Oktober 2012 - 20:31

    PPKE:

    Ha lieverds,

    Heb net een reactie geplaats maar was bij vorige bericht!
    Kijk maar even dus!

    BTW: met mij alles ok, pijn is minder en nog maar EEN dagje de mond houden!

    Veel plezier en tot lezens!

    Poen, Rachelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Nieuw zeeland

Met Guusje naar nieuw zeeland via hongkong

Recente Reisverslagen:

03 December 2012

Hong Kong

01 December 2012

Christchurch laatste dag

30 November 2012

Christchurch

30 November 2012

Akaroa laatste dag

30 November 2012

Akaroa 28 nov
Ans

Guus en Ans in nieuw zeeland

Actief sinds 19 Okt. 2012
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 13448

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 04 December 2012

Nieuw zeeland

Landen bezocht: